Порядок здійснення закупівель по бюджетних та договірних НДР
ПАМ’ЯТКА
про порядок здійснення закупівель по бюджетних та договірних НДР
Покрокова інструкція:
1. Закупівля товарів та послуг здійснюється відповідно до коду Державного класифікатора ДК 021-2015.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015). Наприклад, при закупівлі канцелярського приладдя код має вигляд ДК 021:2015 – 3019000-7
2. Подання на закупівлю:
Обладнання
Подання на закупівлю обладнання формується за затвердженим шаблоном (Шаблон 1).
У поданні на закупівлю обладнання ОБОВ’ЯЗКОВО зазначаються:
- В межах виконання якого проєкту, наукової роботи, гранту планується закупівля обладнання
- Найменування обладнання
- Код ДК 021:2015
- Орієнтовна вартість обладнання (визначається на основі моніторингу цін на дату формування подання)
- Підпис керівника структурного підрозділу
- Контактна інформація відповідального: ПІБ, посада, телефон
До Подання (Зразок 1) на закупівлю обладнання обов’язково додаються додатки:
Додаток 1 Технічні характеристики обладнання;
Додаток 2 Комерційні пропозиції (3 шт., актуальні на момент здійснення закупівлі)
Послуг
Подання на закупівлю послуг формується за затвердженим шаблоном (Шаблон 2)
У поданні на закупівлю послуг ОБОВ’ЯЗКОВО зазначаються:
- В межах виконання якого проекту, наукової роботи, гранту планується закупівля послуг
- Найменування послуг/и
- Код ДК 021:2015
- Орієнтовна вартість послуги (визначається на основі моніторингу цін на дату формування подання)
- Підпис керівника структурного підрозділу
- Контактна інформація відповідального: ПІБ, посада, телефон
До подання (Зразок 2) на закупівлю послуг ОБОВ’ЯЗКОВО додається
Додаток 1 Технічне завдання (містить технічні характеристики) (Зразок 3)
Додаток 2 Комерційні пропозиції (3 шт., актуальні на момент здійснення закупівлі)
До подання на закупівлю послуг з поточного ремонту (Зразок 4) обов’язково додається дефектний акт (Зразок 5), а також технічні характеристики будівельних матеріалів та вимоги до проведення поточного ремонту (Зразок 6)
3. Підписання подання в паперовому вигляді:
3.1. У поданні обов’язково вказуються дані відповідальної особи, яка уповноважена надавати консультації по закупівлі (прізвище, телефон).
3.2. Подання підписується науковим керівником та керівником структурного підрозділу (або заступником керівника структурного підрозділу з наукової роботи), які несуть особисту відповідальність за інформацію, викладену у поданні.
3.3. Подання перевіряється та погоджується планово-фінансовим відділом щодо здійснення закупівлі відповідно до кошторису та плану використання бюджетних коштів за кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ).
3.4. Подання перевіряється та погоджується бухгалтерією на предмет наявності коштів для цієї закупівлі.
3.5. Подання затверджується резолюцією проректора.
4. Підписання подання в системі АСКОД:
Учасники
Науковий керівник;
Керівник структурного підрозділу;
Планово-фінансовий відділ (ПФВ);
Бухгалтерія;
Проректор з наукової роботи;
Відділ матеріально-технічного забезпечення, укладання та супроводу договорів.
Послідовність проходження
4.1 НК готує Подання на закупівлю обладнання за затвердженим шаблоном разом з додатком/ами та підписує його у паперовому вигляді.
4.2 Керівник структурного підрозділу (або заступник керівника структурного підрозділу з наукової роботи) підписує в паперовому вигляді (або візує в електронному) та розміщує Подання з додатками в систему АСКОД. Додає посадових осіб, що виступатимуть учасниками процесу узгодження/візування і яким даний документ буде відправлений для реалізації операцій погодження, ознайомлення, перевірки, підпису або розгляду з встановленням послідовності накладання погоджень:
1) Планово-фінансовий відділ – на погодження (начальник ПФВ – Дьолог Ірина Миколаївна);
2) Бухгалтерія – на погодження (гол. бухгалтер - Денисенко Валентина Петрівна);
3) Проректор з наукової роботи – на розгляд (Толстанова Ганна Миколаївна).
4.3 Подання надходить на перевірку та погодження планово-фінансовим відділом щодо здійснення закупівлі відповідно до кошторису та плану використання бюджетних коштів за кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ) – про що ПФВ накладає резолюцію. Після цього документ в АСКОД надходить на наступний крок – до Бухгалтерії.
4.4 Подання надходить на перевірку та погодження бухгалтерією на предмет наявності коштів для цієї закупівлі - про що бухгалтерія накладає резолюцію. Після цього документ в АСКОД надходить на наступний крок – на розгляд проректора.
4.5 Подання розглядається та затверджується підписом проректора – і надходить до Центру із забезпечення закупівельної діяльності на виконання.
5. Порядок внесення змін до кошторису витрат НДР (в тому числі для додаткової запупівлі у разі економії коштів) за відповідними статтями витрат: матеріали, комплектуючі, послуги, тощо.
5.1. Подання на проректора з наукової робити із обрунтуванням внесення змін (приклад подання). Всі зміни мають бути в межах кошторисних призначень за відповідною статтею витрат.
5.2. Разом з поданням на зміну формується подання на закупівлю, як зазначено в пункті 2 даного Порядку.
! Важливо:
Якщо заплановано закупівлю обладнання, що належить до сфери інформатизації на суму більшу ніж 500,0 тис. грн потрібно погодження Міністерства цифрової трансформації, в установленому законодавством порядку завдань, проектів, робіт з інформатизації Національної програми інформатизації, які виконуються в межах бюджетних програм, що належать до сфери інформатизації та/або містять заходи інформатизації, та/або договори на їх виконання.
ПЕРЕЛІК кодів
Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що визначають належність бюджетних програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації Національної програми інформатизації:
Код CPV*
|
Опис
|
30200000-1
|
Комп’ютерне обладнання та приладдя
|
32320000-2**
|
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
|
32400000-7
(крім 32440000-9)
|
Мережі
|
32540000-0
|
Комутаційні щити
|
32570000-9
|
Комунікаційне обладнання
|
32580000-2
|
Інформаційне обладнання
|
35710000-4
|
Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
|
48000000-8
|
Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи
|
71200000-0***
|
Архітектурні та супутні послуги
|
71300000-1***
|
Інженерні послуги
|
72000000-5
|
Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки
|
73100000-3****
|
Послуги у сфері наукових досліджень та експериментальних розробок
|
73200000-4****
|
Консультаційні послуги у сфері НДДКР
|
73300000-5****
|
Проектування та виконання НДДКР
|
__________
* Розділ, група, клас загалом або категорія.
** Застосовується у разі закупівлі по коду ДК 021:2015: 32323500-8 Системи відеоспостереження.
*** У разі якщо при розробленні проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва та/або при виконанні будівельних робіт передбачаються технічні, технологічні, інженерні рішення інформатизації та/або їх кошторисна вартість, за умови, що вартість таких складових дорівнює або перевищує суму, наведену в пункті 13 Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 серпня 1998 року № 1352 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 582).
**** У разі якщо послуги належать до сфер інформаційних систем, інформаційних технологій, програмного забезпечення або містять в складі роботи або послуги у сфері інформатизації.
Примітка: У разі невідповідності встановленим вимогам подання не приймається у роботу.
🠗 🠗 🠗
Контактна інформація
Начальник НДЧ, кім.10 будівлі наукової частини (239-32-30, вн. 32-30 e-mail: ndch@knu.ua
Головний метролог, кім. 107А головного навчального корпусу, (239-31-07, вн. 31-07 e-mail: metrology.ndch@knu.ua)
Планово-фінансовий відділ (ПФВ), кім. 22 корпусу ректорату (239-32-91, вн. 32-91 e-mail: pfv.ndch@knu.ua)
Бухгалтерія НДЧ, кім. 21 корпусу ректорату (239-33-96, вн. 33-96 e-mail: 21ndch@ukr.net )
|