|
Порядок здійснення закупівель по бюджетних та договірних НДРПАМ’ЯТКА
про порядок здійснення закупівель по бюджетних та договірних НДР
1. Закупівля товарів та послуг здійснюється відповідно до коду Державного класифікатора ДК 021-2015. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015). Наприклад, при закупівлі канцелярського приладдя код має вигляд ДК 021:2015 – 3019000-7 2. Подання на закупівлю: Обладнання Подання на закупівлю обладнання формується за затвердженим шаблоном (Шаблон 1).
У поданні на закупівлю обладнання ОБОВ’ЯЗКОВО зазначаються:
До Подання (Зразок 1) на закупівлю обладнання обов’язково додаються додатки: Додаток 1 Технічні характеристики обладнання;
Додаток 2 Комерційні пропозиції (3 шт., актуальні на момент здійснення закупівлі) Послуг
Подання на закупівлю послуг формується за затвердженим шаблоном (Шаблон 2)
У поданні на закупівлю послуг ОБОВ’ЯЗКОВО зазначаються:
До подання (Зразок 2) на закупівлю послуг ОБОВ’ЯЗКОВО додається Додаток 1 Технічне завдання (містить технічні характеристики) (Зразок 3)
Додаток 2 Комерційні пропозиції (3 шт., актуальні на момент здійснення закупівлі) До подання на закупівлю послуг з поточного ремонту (Зразок 4) обов’язково додається дефектний акт (Зразок 5), а також технічні характеристики будівельних матеріалів та вимоги до проведення поточного ремонту (Зразок 6) 3. Підписання подання: 3.1. У поданні обов’язково вказуються дані відповідальної особи, яка уповноважена надавати консультації по закупівлі (прізвище, телефон). 3.2. Подання підписується деканами факультетів, директорами інститутів та коледжів, керівниками інших структурних підрозділів, які несуть особисту відповідальність за інформацію, викладену у поданні. 3.3. Подання перевіряється та погоджується планово-фінансовим відділом щодо здійснення закупівлі відповідно до кошторису та плану використання бюджетних коштів за кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ). 3.4. Подання перевіряється та погоджується бухгалтерією на предмет наявності коштів для цієї закупівлі. 3.5. Подання затверджується резолюцією проректора. 4. Порядок внесення змін до кошторису витрат НДР (в тому числі для додаткової запупівлі у разі економії коштів) за відповідними статтями витрат: матеріали, комплектуючі, послуги, тощо. 4.1. Подання на проректора з наукової робити із обрунтуванням внесення змін (приклад подання). Всі зміни мають бути в межах кошторисних призначень за відповідною статтею витрат. 4.2. Разом з поданням на зміну формується подання на закупівлю, як зазначено в пункті 2 даного Порядку. Примітка: У разі невідповідності встановленим вимогам подання не приймається у роботу.
🠗 🠗 🠗
Вебінар "Публічні закупівлі" від 7 квітня 2021 року
Контактна інформація:
Начальник НДЧ, кім.10 будівлі наукової частини (239-32-30, вн. 32-30 e-mail: ndch@knu.ua
Планово-фінансовий відділ (ПФВ), кім. 22 корпусу ректорату (239-32-91, вн. 32-91 e-mail: pfv.ndch@knu.ua)
|
Анонс подій
|