|
Конкурс на розробку концепції Фестивалю інноваційних проектів
07.12.2015
I. Конкурсні роботи повинні містити:
1. Назву фестивалю, що повинна асоціюватися з КНУ та може бути іменною – за іменем відомого винахідника, випускника КНУ (більше про випускників можна дізнатися в енциклопедії університету: http://eu.univ.kiev.ua) 2. Концепцію фестивалю. 3. Форми участі, карту партнерів та інформаційних спонсорів. 4. Стратегію розвитку фестивалю на 3-5 років (зокрема стратегічний план брендингу фестивалю). Враховуйте, що найближчим конкурентом фестивалю КНУ є Конкурс стартапів "Sikorsky Challenge 2015" (http://startup.kpi.ua/sc2015/ua). Конкурентний проект коворкінгу можна побачити тут: http://vk.com/belka_space_kpi II. Умови участі в конкурсі: У конкурсі можуть брати участь студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка всіх факультетів та освітньо-кваліфікаційних рівнів. Допускаються групові роботи. Конкурсні заявки приймаються до 30 січня 2016 року за адресою: knaukovijpark@gmail.com III. Конкурс проводиться в два етапи: 1. На першому етапі конкурсанти подають проекти у вигляді опису, презентації чи схеми (до 30 січня 2016). Вимоги до опису: безумовне дотримання змістових елементів (див. пункт 1); обґрунтування назви Фестивалю, концепції; розробка сценарію фестивалю (форми і етапи участі, потенційні спонсори, інформаційні спонсори тощо); обґрунтування стратегічно важливих напрямів розвитку фестивалю. Обсяг текстової частини - від 5 до 7 сторінок (А4, Times New Roman, 14 кегль, одинарний інтервал), але не більше 20 тисяч символів з пробілами. Проект супроводжується довідкою про автора/авторів: ПІБ, місце навчання (інститут/факультет, спеціальність, курс, група), контактні дані: мобільний телефон, електронна пошта, соціальні мережі. 2. На другому етапі учасники, що пройшли перший етап, готують презентацію у Power Point (не більше 15 слайдів із озвученням та відео рекламно-презентаційного характеру про Фестиваль). Роботи подаються до 28 лютого 2016 року. За підсумками другого етапу визначається переможець. Переможець конкурсу отримує можливість реалізувати проект за підтримки Наукового парку. Для учасників з Інституту журналістики (спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю») проект може зараховуватися як бакалаврський мінімум чи подаватися на захист як випускна кваліфікаційна робота – за погодженням з кафедрою (якщо проект буде реалізований або знаходитиметься в стані реалізації та матиме підтвердження про впровадження від Замовника). IV. Склад журі конкурсу Голова журі: Мартинюк Віктор Семенович – проректор з наукової роботи КНУ Члени журі: 1. Чернюк Віталій Іванович – генеральний директор наукового парку «Київський університет імені Тараса Шевченка». 2. Толстанова Ганна Миколаївна – начальник Науково-дослідної частини. 3. Петруняк Василь Дмитрович – в.о. голови Ради молодих вчених. 4. Корнєєв Віталій Михайлович – заступник директора з наукової роботи Інституту журналістики. 5. Ковтун Тетяна Валентинівна – доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. 6. Шмига Юлія Іванівна – доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Науковий парк КНУ чекає на ваші ідеї! Центр комунікацій |
Анонс подій
|