![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Порядок здійснення закупівель по бюджетних та договірних НДРПАМ’ЯТКА
про порядок здійснення закупівель по бюджетних та договірних НДР
1. Закупівля товарів та послуг здійснюється відповідно до коду Державного класифікатора ДК 021-2015. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015). Наприклад, при закупівлі канцелярського приладдя код має вигляд ДК 021:2015 – 3019000-7 2. Подання на закупівлю: Товару Подання на закупівлю формується на одну групу товару, тобто має бути зазначено лише один код класифікатора (Зразок Додаток 1).
У поданні на закупівлю товару ОБОВ’ЯЗКОВО зазначаються такі технічні характеристики:
У поданні обов’язково вказується орієнтовна ціна товару, роботи чи послуги за одиницю. Ціна визначається структурним підрозділом самостійно , виходячи з моніторингу ціни на конкретний вид товару, роботи чи послуги. До подання ОБОВ’ЯЗКОВО долучається ТРИ комерційні пропозиції від різних постачальників/ надавачів послуг як підтвердження проведення моніторингу цін та їх відповідності ринковим цінам. Якщо подання містить два і більше найменування товарів однієї групи (по одному коду класифікатора), до подання додається технічне завдання, в якому вказуються всі технічні характеристики (Зразок Додаток 2 до подання Технічне завдання) При закупівлі будівельних товарів, сантехніки, електроматеріалів та заміни обладнання, яке підлягає заміні, до подання обов’язково додається належним чином оформлений дефектний акт, затверджений головним інженером (Зразок Додаток 4) Послуг До подання на закупівлю послуг з поточного ремонту та робіт з капітального ремонту (Зразок Додаток 3) обов’язково додається дефектний акт (Зразок Додаток 4), а також технічні характеристики будівельних матеріалів та вимоги до проведення поточного ремонту (Зразок Додаток 5) До подання (Зразок Додаток 6) на закупівлю послуг ОБОВ’ЯЗКОВО додається технічне завдання (Зразок Додаток 7) 3. Підписання подання: 3.1. У поданні обов’язково вказуються дані відповідальної особи, яка уповноважена надавати консультації по закупівлі (прізвище, телефон). 3.2. Подання підписується деканами факультетів, директорами інститутів та коледжів, керівниками інших структурних підрозділів, які несуть особисту відповідальність за інформацію, викладену у поданні. 3.3. Подання перевіряється та погоджується планово-фінансовим відділом щодо здійснення закупівлі відповідно до кошторису та плану використання бюджетних коштів за кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ). 3.4. Подання перевіряється та погоджується бухгалтерією на предмет наявності коштів для цієї закупівлі. 3.5. Подання затверджується резолюцією проректора. 4. Порядок внесення змін до кошторису витрат НДР (в тому числі для додаткової запупівлі у разі економії коштів) за відповідними статтями витрат: матеріали, комплектуючі, послуги, тощо. 4.1. Подання на проректора з наукової робити із обрунтуванням внесення змін (приклад подання). Всі зміни мають бути в межах кошторисних призначень за відповідною статтею витрат. 4.2. Разом з поданням на зміну формується подання на закупівлю, як зазначено в пункті 2 даного Порядку. Примітка: У разі невідповідності встановленим вимогам подання не приймається у роботу.
🠗 🠗 🠗
Вебінар "Публічні закупівлі" від 7 квітня 2021 року
Контактна інформація:
Начальник НДЧ, кім.10 будівлі наукової частини (239-32-30, вн. 32-30 e-mail: ndch@knu.ua
Планово-фінансовий відділ (ПФВ), кім. 22 корпусу ректорату (239-32-91, вн. 32-91 e-mail: pfv.ndch@knu.ua)
|
Анонс подій
|