Підсумки першого масового онлайн-курсу проекту «Університет онлайн»

Підсумки першого масового онлайн-курсу проекту «Університет онлайн» 24.10.2013 Завершився перший масовий онлайн-курс проекту «Університет онлайн» Київського національного університету імені Тараса Шевченка – «Бренд-менеджмент» Андрія Длігача.

Основне завдання експериментального курсу «Університету онлайн» виконано: перший український масовий онлайн-курс відбувся і був прихильно сприйнятий слухачами та ЗМІ.
На перший в Україні масовий онлайн-курс «Бренд-менеджмент» Андрія Длігача зареєструвалося 8050 осіб, а на сайті «Університет онлайн» Київського національного університету імені Тараса Шевченка — більше 9000 слухачів.

За місяць роботи курсу «Бренд-менеджмент» сайт проекту «Університет онлайн» відвідали 52550 разів слухачі з 62 країн світу. Вони переглянули більше 267 тисяч сторінок сайту. Нас дивилися й слухали в Україні, Росії, США, Німеччині, Канаді, Великій Британії, Австрії, Польщі, Італії та Нідерландах. В Україні курс проходили у 163 містах і містечках. Найчастіше у Києві, Харкові, Львові, Дніпропетровську та Донецьку.

Про запуск першого українського масового онлайн-курсу Київського національного університету імені Тараса Шевченка писали всі провідні національні та галузеві інтернет-ЗМІ: Кореспондент, Фокус, Українська правда, Бі-Бі-Сі, Дзеркало тижня, AIN, internet.ua, ТСН, Сегодня, Вести, Педагогічна преса, Наголос та багато інших. Телесюжети, присвячені ініціативі нашого університету, зняли СТБ, ICTV, 5 канал, Новий канал, БТБ. Про проект на своїх шпальтах розповіли газета «Вести» та журнал «Вести. Репортер». Загалом проект анонсували у більше ніж 80 публікаціях в українських ЗМІ.
Учасники курсу залишили на сайті більше 1500 коментарів. Переважна більшість цих коментарів були суто позитивного чи інформаційного характеру (конкретні питання щодо матеріалу курсу, уточнення організаційних питань тощо).

Наведемо ще кілька цікавих цифр. 46850 відвідувань сайту було здійснено за допомогою комп’ютерів, 3700 слухачів використовували планшети, а 2000 – смартфони.

56% відсотків слухачів першого українського масового онлайн-курсу — жінки. Найчисленніша вікова група – це слухачі від 24 до 35 років (54%). Друга за чисельністю вікова група – молодь від 18 до 23 років (29%). 61% учасників – це працюючі професіонали, кожний четвертий слухач – студент, 15% – підприємці.

Варто одразу зазначити, що перший курс ми проводили на тестовому сайті, і надалі він буде принципово перероблений. Наші головні завдання – спрощення та уніфікація, а також мінімалізм та лаконічність. Ми прагнемо зробити мобільну версію сайту.

Форма подачі навчального матеріалу також буде змінюватися. Лекції будуть набагато коротшими, хоча думки слухачів з цього приводу дуже різняться. У майбутньому навчальний контент буде побудовано навколо зображень та анімацій.
Творчі завдання, запропоновані викладачем курсу, викликали жваве обговорення слухачів. Класичні масові онлайн-курси нечасто пропонують завдання такого типу, але переважній більшості наших слухачів сподобалась ця форма роботи. Також учасники забажали зустрітися з викладачем у житті.
Учасники курсу виступили з двома проханнями до «Університету онлайн». Вони наполягають на необхідності формалізувати завершення курсу видачею сертифіката, а також надати їм можливість завантажувати навчальні матеріали, зокрема відеолекції.

Готуючи майбутні курси, ми цікавилися думкою слухачів про те, що найбільше стимулює їх до участі в масових онлайн-курсах. Кожен другий слухач хоче вчитися новому, кожен третій – удосконалювати знання в професійній сфері, і кожен п’ятий хоче отримати сертифікат про успішне проходження курсу.

Із глибокою повагою,
Іван Примаченко – автор концепції, менеджер проекту
Олексій Бичков – куратор проекту
Анатолій Вільчинський – створення відеоконтенту
Світлана Дахно – режисер відеомонтажу
Альона Ляшева – організаційна підтримка.

Висловлюємо подяки Дар’ї Серебряковій, Стефанії Вакуленко та Анастасії Тишко.

http://univ.kiev.ua/news/4954

Повернутися до списку

Анонс подій

04.10.2024
Міжнародний стартап захід Young Innovation Hackathon 3

Міністерством освіти і науки України запрошує взяти участь у міжнародному стартап заході Young Innovation Hackathon 3, який відбудеться 14-28 жовтня 2024 року відповідно до листа МОН України від 25.09.2024 №25/66-24
    
Міністерство освіти і науки України з метою підтримки... детальніше...
04.10.2024
Заплановані вебінари від Clarivate на жовтень 2024
Міністерством освіти і науки України на жовтень 2024 року заплановані вебінари від Clarivate відповідно до листа МОН України від 02.10.2024 №7/284-24

Clarivate Essentials

3 жовтня
Тема: Публікація наукової статті 
Тези: На вебінарі поговоримо про мету публікації.... детальніше...
19.09.2024
Конкурс спільних українсько-австрійських науково-дослідних проєктів
МОН оголосило старт конкурсу спільних українсько-австрійських науково-дослідних проєктів для реалізації у 2025-2026 роках
детальніше...
16.09.2024
20-та Міжнародна конференція з електроніки та прикладної фізики APHYS'2024


Шановні студенти та аспіранти!

Запрошуємо Вас взяти участь у 20 міжнародній конференції з прикладної фізики та електроніки "APHYS’2024", що присвячена пам’яті професора Моргуліса Наума Давидовича, засновника та керівника Київської наукової школи фізичної електроніки.
Конференція буде проходити...
детальніше...
12.09.2024
Онлайн-лекція проф. Чарльза Уайтхеда
13 вересня 2024 року о 15:00 у межах реалізації ініціатив щодо комерціалізації розробок з українських університетів відбудеться вступна онлайн-лекція Чарльза Уайтхеда, професора Корнелльського університету, засновника eō Business Incubators, американського інвестиційного банкіра, який займав керівні... детальніше...
02.09.2024
Щорічний конкурс «Краще видання 2024 року»
http://nanvou.org.ua/news/soricnij-konkurs-krase-vidanna-roku_3/# детальніше...
Всі події