Підсумки першого масового онлайн-курсу проекту «Університет онлайн»

Підсумки першого масового онлайн-курсу проекту «Університет онлайн» 24.10.2013 Завершився перший масовий онлайн-курс проекту «Університет онлайн» Київського національного університету імені Тараса Шевченка – «Бренд-менеджмент» Андрія Длігача.

Основне завдання експериментального курсу «Університету онлайн» виконано: перший український масовий онлайн-курс відбувся і був прихильно сприйнятий слухачами та ЗМІ.
На перший в Україні масовий онлайн-курс «Бренд-менеджмент» Андрія Длігача зареєструвалося 8050 осіб, а на сайті «Університет онлайн» Київського національного університету імені Тараса Шевченка — більше 9000 слухачів.

За місяць роботи курсу «Бренд-менеджмент» сайт проекту «Університет онлайн» відвідали 52550 разів слухачі з 62 країн світу. Вони переглянули більше 267 тисяч сторінок сайту. Нас дивилися й слухали в Україні, Росії, США, Німеччині, Канаді, Великій Британії, Австрії, Польщі, Італії та Нідерландах. В Україні курс проходили у 163 містах і містечках. Найчастіше у Києві, Харкові, Львові, Дніпропетровську та Донецьку.

Про запуск першого українського масового онлайн-курсу Київського національного університету імені Тараса Шевченка писали всі провідні національні та галузеві інтернет-ЗМІ: Кореспондент, Фокус, Українська правда, Бі-Бі-Сі, Дзеркало тижня, AIN, internet.ua, ТСН, Сегодня, Вести, Педагогічна преса, Наголос та багато інших. Телесюжети, присвячені ініціативі нашого університету, зняли СТБ, ICTV, 5 канал, Новий канал, БТБ. Про проект на своїх шпальтах розповіли газета «Вести» та журнал «Вести. Репортер». Загалом проект анонсували у більше ніж 80 публікаціях в українських ЗМІ.
Учасники курсу залишили на сайті більше 1500 коментарів. Переважна більшість цих коментарів були суто позитивного чи інформаційного характеру (конкретні питання щодо матеріалу курсу, уточнення організаційних питань тощо).

Наведемо ще кілька цікавих цифр. 46850 відвідувань сайту було здійснено за допомогою комп’ютерів, 3700 слухачів використовували планшети, а 2000 – смартфони.

56% відсотків слухачів першого українського масового онлайн-курсу — жінки. Найчисленніша вікова група – це слухачі від 24 до 35 років (54%). Друга за чисельністю вікова група – молодь від 18 до 23 років (29%). 61% учасників – це працюючі професіонали, кожний четвертий слухач – студент, 15% – підприємці.

Варто одразу зазначити, що перший курс ми проводили на тестовому сайті, і надалі він буде принципово перероблений. Наші головні завдання – спрощення та уніфікація, а також мінімалізм та лаконічність. Ми прагнемо зробити мобільну версію сайту.

Форма подачі навчального матеріалу також буде змінюватися. Лекції будуть набагато коротшими, хоча думки слухачів з цього приводу дуже різняться. У майбутньому навчальний контент буде побудовано навколо зображень та анімацій.
Творчі завдання, запропоновані викладачем курсу, викликали жваве обговорення слухачів. Класичні масові онлайн-курси нечасто пропонують завдання такого типу, але переважній більшості наших слухачів сподобалась ця форма роботи. Також учасники забажали зустрітися з викладачем у житті.
Учасники курсу виступили з двома проханнями до «Університету онлайн». Вони наполягають на необхідності формалізувати завершення курсу видачею сертифіката, а також надати їм можливість завантажувати навчальні матеріали, зокрема відеолекції.

Готуючи майбутні курси, ми цікавилися думкою слухачів про те, що найбільше стимулює їх до участі в масових онлайн-курсах. Кожен другий слухач хоче вчитися новому, кожен третій – удосконалювати знання в професійній сфері, і кожен п’ятий хоче отримати сертифікат про успішне проходження курсу.

Із глибокою повагою,
Іван Примаченко – автор концепції, менеджер проекту
Олексій Бичков – куратор проекту
Анатолій Вільчинський – створення відеоконтенту
Світлана Дахно – режисер відеомонтажу
Альона Ляшева – організаційна підтримка.

Висловлюємо подяки Дар’ї Серебряковій, Стефанії Вакуленко та Анастасії Тишко.

http://univ.kiev.ua/news/4954

Повернутися до списку

Анонс подій

07.06.2024
МОН оголосило конкурсний відбір науково-технічних розробок, що будуть фінансуватися за кошти державного бюджету у 2024 році
Міністерство освіти і науки України оголошує конкурсний відбір науково-технічних розробок, що будуть фінансуватися за кошти державного бюджету у 2024 році за новим механізмом.
детальніше...
08.05.2024
МОН і ДНТБ запрошують на англомовний онлайн-курс від Research4Life
П'ятитижневий англомовний онлайн-курс з наукової комунікації, інформаційної грамотності та використання порталу Research4Life стартує 27 травня 2024 року. Міністерство освіти і науки України спільно з Державною науково-технічною бібліотекою України запрошують науковців, викладачів та студентів взяти... детальніше...
06.05.2024
Лауреати премії Київського міського голови за особливі досягнення молоді у розбудові столиці України – міста-героя Києва у 2024 році
детальніше...
24.04.2024
Фундація Польської Науки (FNP) оголосило четвертий конкурс програми “ДЛЯ УКРАЇНИ”
Фундація Польської Науки (FNP) оголосило четвертий конкурс програми “ДЛЯ УКРАЇНИ”. Завдяки цій ініціативі науковці з України можуть налагодити співпрацю з польськими колегами з метою проведення спільних досліджень у галузі гуманітарних і суспільних наук. детальніше...
08.04.2024
Конкурс на здобуття національної премії України імені Бориса Патона та премій Президента України для молодих вчених у 2024 році
http://www.kdpu-nt.gov.ua/ детальніше...
04.04.2024
Безкоштовні вебінари для українських вчених з питань використання платформ Web of Science та Scopus
У квітні 2024 року компанія Clarivate та Elsevieг продовжує проводити безкоштовні вебінари для українських вчених з питань використання платформ Web of Science та Scopus. Вебінари проводяться на платформі ZOOM українською та англійсько мовами. детальніше...
Всі події