|
Підсумки першого масового онлайн-курсу проекту «Університет онлайн»
24.10.2013
Завершився перший масовий онлайн-курс проекту «Університет онлайн» Київського національного університету імені Тараса Шевченка – «Бренд-менеджмент» Андрія Длігача.
Основне завдання експериментального курсу «Університету онлайн» виконано: перший український масовий онлайн-курс відбувся і був прихильно сприйнятий слухачами та ЗМІ. На перший в Україні масовий онлайн-курс «Бренд-менеджмент» Андрія Длігача зареєструвалося 8050 осіб, а на сайті «Університет онлайн» Київського національного університету імені Тараса Шевченка — більше 9000 слухачів. За місяць роботи курсу «Бренд-менеджмент» сайт проекту «Університет онлайн» відвідали 52550 разів слухачі з 62 країн світу. Вони переглянули більше 267 тисяч сторінок сайту. Нас дивилися й слухали в Україні, Росії, США, Німеччині, Канаді, Великій Британії, Австрії, Польщі, Італії та Нідерландах. В Україні курс проходили у 163 містах і містечках. Найчастіше у Києві, Харкові, Львові, Дніпропетровську та Донецьку. Про запуск першого українського масового онлайн-курсу Київського національного університету імені Тараса Шевченка писали всі провідні національні та галузеві інтернет-ЗМІ: Кореспондент, Фокус, Українська правда, Бі-Бі-Сі, Дзеркало тижня, AIN, internet.ua, ТСН, Сегодня, Вести, Педагогічна преса, Наголос та багато інших. Телесюжети, присвячені ініціативі нашого університету, зняли СТБ, ICTV, 5 канал, Новий канал, БТБ. Про проект на своїх шпальтах розповіли газета «Вести» та журнал «Вести. Репортер». Загалом проект анонсували у більше ніж 80 публікаціях в українських ЗМІ. Учасники курсу залишили на сайті більше 1500 коментарів. Переважна більшість цих коментарів були суто позитивного чи інформаційного характеру (конкретні питання щодо матеріалу курсу, уточнення організаційних питань тощо). Наведемо ще кілька цікавих цифр. 46850 відвідувань сайту було здійснено за допомогою комп’ютерів, 3700 слухачів використовували планшети, а 2000 – смартфони. 56% відсотків слухачів першого українського масового онлайн-курсу — жінки. Найчисленніша вікова група – це слухачі від 24 до 35 років (54%). Друга за чисельністю вікова група – молодь від 18 до 23 років (29%). 61% учасників – це працюючі професіонали, кожний четвертий слухач – студент, 15% – підприємці. Варто одразу зазначити, що перший курс ми проводили на тестовому сайті, і надалі він буде принципово перероблений. Наші головні завдання – спрощення та уніфікація, а також мінімалізм та лаконічність. Ми прагнемо зробити мобільну версію сайту. Форма подачі навчального матеріалу також буде змінюватися. Лекції будуть набагато коротшими, хоча думки слухачів з цього приводу дуже різняться. У майбутньому навчальний контент буде побудовано навколо зображень та анімацій. Творчі завдання, запропоновані викладачем курсу, викликали жваве обговорення слухачів. Класичні масові онлайн-курси нечасто пропонують завдання такого типу, але переважній більшості наших слухачів сподобалась ця форма роботи. Також учасники забажали зустрітися з викладачем у житті. Учасники курсу виступили з двома проханнями до «Університету онлайн». Вони наполягають на необхідності формалізувати завершення курсу видачею сертифіката, а також надати їм можливість завантажувати навчальні матеріали, зокрема відеолекції. Готуючи майбутні курси, ми цікавилися думкою слухачів про те, що найбільше стимулює їх до участі в масових онлайн-курсах. Кожен другий слухач хоче вчитися новому, кожен третій – удосконалювати знання в професійній сфері, і кожен п’ятий хоче отримати сертифікат про успішне проходження курсу. Із глибокою повагою, Іван Примаченко – автор концепції, менеджер проекту Олексій Бичков – куратор проекту Анатолій Вільчинський – створення відеоконтенту Світлана Дахно – режисер відеомонтажу Альона Ляшева – організаційна підтримка. Висловлюємо подяки Дар’ї Серебряковій, Стефанії Вакуленко та Анастасії Тишко. http://univ.kiev.ua/news/4954 |
Анонс подій
|